Daily Archives: 31 oktobra, 2013

Mike’s Natural Soaps limeta

2013-10-28 11.02.23Predzadnji vzorec mila Mike’s Natural Soaps je limeta.

Če sem pošten sem z limeto odlašal, saj me ta vonj pri kozmetiki pogosto ne zanima oziroma ne prepriča. Kako sem se motil!

Mikova verzija limete izredno diši. Vonj je svež, rahlo grenak – takšen, kot bi po mojem mnenju izdelek z vonjem limete moral dišati. Prepogosto se namreč zgodi, da proizvajalci vonj naredijo sladek in ta potem spominja na kakšne bombone ali pa celo čistilna sredstva.

Na žalost pa vonj ni izrazito močan. Na začetku penjenja se milo bohoti s svojim prijetnim vonjem, a ta že med prvim prehodom hitro zbledi. Do konca britja je jakost vonja minimalna in zaznal sem ga samo, če sem močno vdihnil.

Tudi to milo deli kvaliteto pene s prejšnjimi vzorci, ki sem jih že preizkusil. Pena se ustvari enostavno, za to pa potrebuje malce več vode kot večina ostalih mil. Moj obraz je bil med britjem zaščiten in britvica je brez težav zdrsela čez neobrite dlake. Po britju je bila moja koža navlažena in mehka.

  • Prijetnost vonja: 9/102013-10-28 11.05.52
  • Intenzivnost vonja: 5/10
  • Enostavnost penjenja: 9/10
  • Kvaliteta pene: 9/10

Milu dajem skupno oceno 9/10. Škoda je edino, da vonj ni močnejši kot je bilo to pri nekaterih prejšnjih vzorcih.

Uporabljena oprema:

Sestavine: Distilled water; saponified tallow and stearic acid; vegetable glycerin; saponified kokum butter, avocado oil, and shea butter; lanolin, fragrance and/or essential oil(s); saponified coconut oil;  kaolin clay, vitamin E